Повірка та перевірка лічильників води: у чому різниця?

Деякі користувачі лічильників плутають терміни «повірка» і «перевірка». Та це не одне й те саме. Якщо ви маєте лічильник води та хочете детально дізнатися тонкощі контролю його роботи, пропонуємо вам розібратися з термінологією.
Повірка лічильників води: що це та як проводиться?
Повірка є процедурою, завдяки якій підтверджується здатність лічильника коректно фіксувати об’єм споживаної води. Вона здійснюється за допомогою спеціальної апаратури, а звична періодичність повірки – 1 раз на 4 роки. Строки проведення повірки встановлює виробник лічильників води. Наприклад, якщо в вас вдома встановлено лічильник води, вироблений компанією «Gidrotek», строк повірки можна подивитися у паспорті лічильника.
Зверніть увагу на те, що повірка мусить мати своєчасний характер, адже, якщо лічильник не було повірено до завершення строку міжповірочного інтервалу, лічильник води починає вважатися таким, що вийшов із ладу, а самі показники – недійсними.
Повірка проводиться Міськводоканалом або іншою компанією, котра має ліцензію на здійснення такого заходу. На час виконання повірки лічильника оплата послуги постачання води дорівнюватиме середньому показнику оплати за останні 3 місяці. Якщо пристрій не пройшов повірку, треба знову купити лічильник води та виконати всі вимоги до встановлення та пломбування.
Суть та особливості здійснення перевірки лічильників води
Функціональна перевірка – огляд пристрою на наявність пошкоджень та втручання в його роботу сторонніми предметами для зміни показників в меншу сторону. Під час перевірки фіксуються показники лічильника для порівняння з тими показниками, які передаються в компанію, що постачає воду.
Перевірку здійснює спеціаліст з Водоканалу, що має відповідні повноваження. Навіть якщо в вас стоїть найкращий лічильник, його стан треба контролювати. Під час перевірки з’ясовується наступне:

  • Правильність функціонування приладу.
  • Цілісність лічильника та пломб.
  • Чи не під’єднано до пристрою інших, несанкціонованих приладів.

Дату візиту спеціаліста для перевірки лічильника води треба узгоджувати з Водоканалом.